Els alumnes de P5 al “Camina descalç”

El divendres 13 de maig els alumnes de P5 hem fet una sortida de TOT el dia a “La Selva de l’Aventura“, un parc amb activitats enmig de la natura.

Amb l’activitat “CAMINA DESCALÇ” hem despertat tots els sentits, un sender amb una gran varietat de materials i textures. Com que el peu és un òrgan sensitiu tan fi com la mà, caminar descalç obre tot un món de sensacions en què cada pas és diferent de l’anterior i sempre un plaer.

​Hem gaudit de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda en plena natura.

I sobretot ens ho hem passat molt bé amb els nostres amics i amigues!

AQUÍ podeu veure unes quantes fotos.