10ª Cursa solidària Escola Taialà: 2.157 Gràcies!!!

El passat divendres 26 de maig vam dur a terme la 10ª Cursa Solidària de l’Escola Taialà, enguany destinada a recaptar fons per ajudar a l’entitat Fundació Catalana de l’ELA Miquel Valls en la seva lluita per millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen Esclerosi Lateral Amiotròfica.

Va ser un autèntic plaer poder veure el pati de l’escola inundat d’alumnes, familiars, mestres, exalumnes… tots junts/es lluitant per una bonica causa i aconseguint recaptar la xifra de

2.157€ !!!

Aquestes són les xifres totals de participació i recaptació de la 10ª CURSA SOLIDÀRIA:

I aquestes són les xifres de TOTES LES EDICIONS DE LA CURSA SOLIDÀRIA:

En el següent enllaç podeu veure el recull de totes les FOTOS DE LA 10ª CURSA SOLIDÀRIA – FUNDACIÓ CATALANA DE L’ELA MIQUEL VALLS.