1.885 Gràcies!! Més valentes i acompanyades

El passat divendres 20 de maig vam dur a terme la 9ª Cursa Solidària de l’Escola Taialà, enguany destinada a recaptar fons per ajudar a l’entitat Valentes i acompanyades en la seva lluita contra els matrimonis forçats.

Va ser un autèntic plaer poder-ne tornar a celebrar una altra edició (i ja en van 9!!!) després de dos anys d’obligada aturada per culpa de la pandèmia i poder veure el pati de l’escola inundat d’alumnes, familiars, mestres, exalumnes… tot junts/es lluitant per una bonica causa i aconseguint recaptar la xifra de

1.885€ !!!!

La Directora de la nostra escola, Maria Cabezas, va fer entrega del xec a la Presidenta de Valentes i acompanyades, Amèlia Barbero:

Aquestes són les xifres totals de participació i recaptació de la 9ª CURSA SOLIDÀRIA:

I aquestes són les xifres de TOTES LES EDICIONS DE LA CURSA SOLIDÀRIA:

En el següent enllaç podeu veure el recull de totes les FOTOS DE LA 9ª CURSA SOLIDÀRIA – VALENTES I ACOMPANYADES.