Els tallers d’English a Educació Infantil

Durant tot el curs, a Educació Infantil hem gaudit dels diferents tallers, i un dels més especials ha estat el taller d’English.

A través del joc, les cançons, les converses i activitats ben divertides, els infants han practicat vocabulari en anglès relacionat amb els colors, les salutacions, les parts del cos, les peces de roba, el menjar… També hem fet jocs, hem explicat contes i hem après noves paraules d’una manera vivencial i motivadora.

Durant totes les sessions hem comptat amb una companyia molt especial: la nostra mascota Cheeky Monkey, que ens ha ajudat a aprendre anglès amb il·lusió, curiositat i molts somriures.

Ha estat una experiència molt enriquidora que ha permès als infants continuar descobrint l’anglès de manera natural, divertida i significativa.

Aquí podreu veure algunes fotografies del taller.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut