Preinscripció pas a pas

1. Reuneix tota la documentació: cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

2.  Ves al formulari de preinscripció

• Sol·licitud electrònica →  Per a usuaris amb certificat electrònic (Certificat digital, DNI electrònic, Cl@ve o idCat Mòbil)
  • Sol·licitud en suport informàtic →  Per a usuaris sense certificat electrònic

Obre el formulari de preinscripció: omple totes les dades personals que se’t demanin, també l’adreça electrònica i el telèfon de contacte.

1. Especifica els centres on t’agradaria obtenir plaça (fins a 10). Et recomanem que n’especifiquis el major nombre possible, per ordre de preferència.
  1. Marca els criteris de prioritat que vulguis al·legar (si té germans o germanes al mateix centre, la proximitat del domicili de residència, etc.).

Adjunta tota la documentació d’identificació o de criteris que correspongui escanejada o fotografiada que es requereixi.

1. Fes el seguiment de la teva sol·licitud. Un cop feta la sol·licitud de preinscripció es posa en marxa el sistema d’assignació de places als diferents centres educatius. Cal que coneguis bé el calendari d’aquest procés per fer els tràmits corresponents i presentar la documentació que se’t demani.

Un cop hagis enviat la sol·licitud de preinscripció rebràs un resguard per correu electrònic, en què pots consultar si has d’ajuntar, a la sol·licitud, documentació addicional.

Recorda: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

Si necessites ajuda, pots concertar cita amb l’escola al telèfon 634777132 o al correu electrònic e3009369@xtec.cat.