Informacions prèvies

Dates de preinscripció del 6 al 20 de març de 2024!!

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud:
        • DNI
        • Llibre de família
        • Altres documents que justifiquin les al.legacions presentades a efectes de barem i que no s’hagin pogut validar.
  • El codi de centre de la nostra escola és 43009369, el necessitareu per indicar el centre al que desitgeu preinscriure-us.
  • Tenir preparat el Núm. d’Identificació de l’alumne IDALU / RALC (Consulta’l aquí)

OPCIÓ 1: SOL·LICITUD ELECTRÒNICA, mitjançant:

Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a (IDALU / RALC) que us proporcionarà l’escola o llar d’infants on està matriculat.

OPCIÓ 2: SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm. d’Identificació d’alumne (IDALU / RALC) i omplir el formulari.