Documentació

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne/a.
    Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.
  • DNI de l’alumne o alumna, si en té.
  • Targeta Sanitària Individual (TSI) del nen/a.

DOCUMENTACIÓ per acreditar els CRITERIS DE PRIORITAT *

• Existència de germans/es escolaritzats al centre demanat (50 punts) → No cal documentació per acreditar.
  • Proximitat del domicili habitual a l’escola. (30 punts) → Es comprova de manera automàtica.
  • Proximitat del lloc de treball del pare, la mare o el tutor legal a l’escola. (20 punts) → Cal aportar el contracte laboral o un certificat emès per l’empresa.
  • Renda garantida de ciutadania. (15 punts) → Resolució emesa pel Departament de Treball, Afers Socials i Família.

DOCUMENTACIÓ acreditar els CRITERIS COMPLEMENTARIS *

• Pare/mare o tutor/a legal treballen al centre sol.licitat (10 punts) → No cal documentació per acreditar.
  • Família monoparental. (10 punts) → Es comprova de manera automàtica
  • Família nombrosa. (10 punts) → Es comprova de manera automàtica. (quan es fa la sol.licitud electrònica)
  • Part múltiple. (10 punts) → S’acredita amb el llibre de família.
  • Situació d’acolliment familiar. (10 punts) → S’acredita amb la resolució d’acolliment.
  • Discapacitat d’un membre de la unitat familiar (igual o superior al 33 %) (15 punts) → Es comprova de manera automàtica.
  • Víctima de violència de gènere o de terrorisme. (10 punts) → S’acredita amb la sentència judicial o el certificat que acredita la condició de víctima de terrorisme.

* Les puntuacions són encara les relatives al curs passat