Taller de fotografia amb l’Andrea Eindenhammer

Els alumnes de sisè de l’Escola Saavedra que participen al projecte de comunicació audiovisual Joves Creatius, aquest dilluns 13 de març han realitzat el taller d’introducció a la fotografia de mans de l’Andrea Eindenhammer, qui també és mare de l’Emma, una alumna de primer de la nostra escola.

L’Andrea és cineasta, fotògrafa i creadora independent. Li encanta la fotografia i compartir els seus coneixements. Ha publicat llibres, ha realitzat exposicions i ha dirigit documentals i curtmetratges. Per motius laborals està acostumada a viatjar molt i quan va pels pobles li encanta parlar amb la gent i després, si els sembla bé, els fotografia i en fa com un diari personal fet d’imatges.

Els nois i noies de la nostra Escola han compartit amb ella i després han posat en pràctica tot el que han après. Encara que ha estat un matí ennuvolat, gens adient per fer fotografies on primi la lluminositat, l’Andrea ha aprofitat per ensenyar una senzilla tècnica per il·luminar.
Els propers dies es prepararà a l’escola una exposició amb mostres del treball dels alumnes.

Ha estat un taller ple d’experiències on hem pogut aprendre que el mòbil o una càmera compacta serveix per molt més que per fer una “selfie”.