Preparant la WRO 3r

La WRO, World Robotic Olympiad, és una competició de robòtica educativa d’àmbit internacional que cada any proposa diversos reptes. Cada equip ha d’escollir aquell que més li agrda i construir un robot innovador.

Alguns al’umnes de tercer de l’escola aniran a aquesta prestigiosa competició en la categoria “Autobús escolar sense conductor”, que es caracteritza pel repte de crear un automòbil sense conductor, i concretament un bus escolar. Aquest bus escolar sense conductor recull els nens directament a la seva casa i els ha de deixar a l’escola. Aquest repte es desenvolupa sobre un tapís concret.

Aquesta setmana hem començat a prendre coneixement del repte, el tapís i les diverses situacions que haurem de superar.