Patis oberts 2023-2024

El conseller d’Educació i d’Esports de l’Ajuntament de Tarragona, Berni Álvarez, ha presentat aquest dimecres l’impuls i l’ampliació del projecte Patis Oberts.

A partir d’aquest dissabte 18 de novembre, els patis de cinc escoles de la ciutat obriran els caps de setmana i durant tot el curs escolar. Les escoles que obriran els seus patis seran el Saavedra, Serrallo, Campclar, Sant Pere i Sant Pau i Arrabassada. Els patis s’obriran els dissabtes de 16 h a 20 h i els diumenges de 9.30 h a 13.30 h. Durant aquestes hores, la ciutadania podrà fer ús de les pistes esportives dels patis, duent a terme una activitat esportiva lliure que estarà supervisada per monitors i monitores; i des de Tarragona Esports es facilitarà material esportiu.

[…]

Els patis d’aquestes cinc escoles no obriran durant els períodes de vacances escolars i, pel que fa a la normativa d’ús, els menors d’11 anys han d’anar acompanyats d’una persona adulta. Als patis no poden entrar animals i no està permès fumar ni consumir begudes alcohòliques. La inscripció és lliure i gratuïta; i es fa al mateix pati en el moment d’entrar.

Text: Diari de Tarragona

Aquesta notícia ha estat publicada a: