Mannequin Challenge 6è

Àudio de la notícia

Ahir dia 24 de novembre, a l’ escola Saavedra, els alumnes de 6è de primària vam fer el famós “Mannequin Challenge” a l’hora d’educació física. La idea la vaig tenir jo.
Entre tots vam tria la cançó “Rae  Sremmurd” del grup “Black Beatles”. Aquesta cançó és coneguda per fer de banda sonora de “Mannequin Challenge”.

Mentre els nens i nenes feien algun esport (estiraments, tennis, beisbol, equilibris,… o alguna altra cosa) hi havia algú que feia tonteries com el “dab”, altres es barallaven, … etc , alguns anaven en grups fent com si parlessin, d’altres feien rítmica.

El mestre ens va dir que ens quedéssim tots quiets i ell va començar a gravar.

No es va sentir ni una mosca, només com caminava el mestre, òbviament. Estàvem més quiets que una estàtua.

Després el mestre va editar el vídeo posant la cançó escollida.

Esperem que us agradi i que deixeu algun comentari al vídeo.

Giulia Morales.