Intercanvi de material amb el MAMT

Fa uns dies, la nostra escola va rebre una trucada del Museu d’Art Modern de Tarragona. Ens van demanar dues coses: que anéssim al museu per anar a buscar un paquet i que nosaltres els portéssim un material molt especial. Com es fa un intercanvi de material amb un museu?

De seguida, els alumnes de 6è vam embolicar el nostre material dissenyant una capsa ben bonica de cartró i vam escriure destinatari i remitent. Dimarts al matí, vam sortir de l’escola per fer l’intercanvi de paquets al Museu d’Art Modern de Tarragona. És a dir, nosaltres els vam portar un paquet i ells ens en van donar un altre. No podem desvelar-vos el que hi havia dins de les capses, només us podem donar una pista: són peces que formaran part de l’exposició tan especial que estem preparant pel desembre.

L’intercanvi es va fer de la mà del director del museu, en Manel Margalef, les nostres companyes Magnet, la Núria i la Marisa i dues mestres de l’escola, la Maria i la Marina.

Gràcies MAMT, per mostrar-nos com és l’intercanvi de material amb un museu.

Poc a poc l’exposició va agafant forma…estigueu ben atents i atentes!