Entrevista a Tarragona Ràdio

Dos alumnes de 3r de l’escola, Sara Jamal i Jan Pol Abentín, en representació de tota la classe, i acompanyats pel seu tutor Albert Vendrell, la directora del centre Leo Franch, la mare Carolina Senán i l’ideòleg del projecte Mikel Morlas han anat a Tarragona Ràdio a parlar sobre la implementació del Programa CRANK.

En el marc del “Parlem d’educació”, un programa extens i variat que inclou el repàs a l’actualitat local de primera hora del matí, amb informació del temps, el trànsit, els esports, la revista de premsa i l’agenda cultural que s’emet de dilluns a divendres de 07,00 a 13,30 h. i els dissabtes, de 09,00 a 12,00 h.

En paraules de Morlas, “s’ha començat en una aula […], la cosa ha continuat, com a prototip sembla que l’aula ha funcionat i ho volen replicar a la resta del centre”

Podeu escoltar el programa sencer del 25 de maig seguint aquest enllaç