Visita de 2n al MAMT

El passat 26 de gener, l’alumnat de 2n va tenir l’oportunitat d’explorar el fascinant món de l’art al Museu d’Art Modern de Tarragona. La sortida va ser una experiència centrada en el treball de l’artista Ana Sánchez i la tècnica del collage.

Durant la visita, els nostres petits artistes van tenir l’oportunitat de conèixer de prop les obres del museu i amb les orientacions de la Marisa i la Núria, els alumnes van explorar les diferents tècniques utilitzades pels artistes.

Finalment van poder posar en pràctica la tècnica del collage, només amb paper, cola i tisores van poder fer un petita obra que trobareu exposada davant la classe de 2n, esperem que us agradi.