Visita a la Llar d’infants l’Arrabassada

Alumnes de cinquè de l’escola han anat a visitar la Llar d’Infants Municipal de l’Arrabassada i han compartit amb els nens i nenes de P-2 un matí de robòtica.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a totes les parts. Els grans per haver-se posat a la pell d’un mestre que vehicula una activitat, i pels més petits per descobrir un munt d’activitats interactives.

Han pogut conèixer en Robofash, el robot humanoide que comparteix estones de classe al Saavedram jugar amb robots de Legho WeDo2.0, fer música amb Makey-Makey, conèoxer i interactuar amb els beebots i els cubettos, … i un munt d’activitats més que han fet que el matí fos ben entretingut.

Durant aquesta setmana exportarem l’activitat a altres llars d’infants de la ciutat.