Tinkercad 6è

Aviat arribarà a la nostra escola una impressora 3D que farà les delícies dels alumnes més hàbils amb el disseny.

A sisè ja hem començat a aprendre a crear dissenys en 3D al web del Tinkercad, una eina molt visual i atractiva per tal de poder deixar volar la creativitat i transformar-la en objectes del món real amb la impressora 3D.

Aquests alumnes han fet avui un tastet de coneixements i un descobriment que els ha sorprès d’allò més. sembla que a més d’un això del disseny se li dóna força bé. Si avui ja feien cara d’entusiasme, ja veurem les cares que faran quan aquests objectes que han creat a la pantalla es transformin en un clauer que podran penjar-se a la motxilla i puguin dir a tots els seus amics i parents que allò ho han fet ells.

Esteu atents als articles del web del centre perquè això promet.

Model creat com a exemple