Fira Tecnoart edició Seguici 2022-2023. Tallers “Fem Saavedra” i “Bee bots + Cubettos”

El dissabte 4 de març es va celebrar la Fira Tecnoart edició Seguici a la nostra escola i a la Via de l’Imperi. Dos dels tallers que es van desenvolupar al llarg del matí van ser el de “Fem Saavedra” i el dels “Bee bots + Cubettos”. Al primer s’havia de fer un dibuix del Seguici Popular de Tarragona en una bossa de tela que després el nen/a podia emportar-se a casa Al segon, s’aprenia a utilitzar els robots Bee bots i els Cubettos.
Els Bee Bots són robots que consisteixen en una “abella” robot que cal programar per aconseguir que efectuï uns moviments determinats sobre una quadrícula. Té una senzill i intuïtiu llenguatge de programació a través de seqüències endavant, enrere, esquerra, dreta, pausa i corbes  de 90 graus.
Els Cubettos són robots orientats a preescolar. Estan formats per un tauler, un bloc amb somriure inclòs, superencantador i unes fitxes de programació de colors.

Part del material necessari per a desenvolupar aquesta activitat ha estat subvencionat per l’Ajuntament de Tarragona en el marc del projecte Magnet

Logo_IMET