Sortida a peu de CS al Pont del Diable i el Llorito

Aquest divendres hem fet una sortida a peu dels alumnes de Cicle Superior fins al Pont del Diable, d’allí fins a l’ermita del Llorito i tornada a l’escola.
Han estat un total de 13km per conèixer l’anella verda de Tarragona, un cinturó de natura que envolta el nucli urbà de la ciutat.
Aquest ha estat el track real de la ruta que hem fet, per si us la voleu descarregar i repetir-la amb la família!!!!
La ruta del divendres va sortir des de l’escola, buscant el riu Francolí. Des d’allà es pot anar fis el Pont del Diable per un dels camins del riu. Des del Pont del Diable surt una pista fins una altra que discorre paral·lelament a l’Ap7. Aquesta va fins la carretera que va des del barri de Sant Pere i Sant Pau fins Pallaresos. I des d’aquesta última surt un PR que va directament a l’ermita del Llorito. Finalment, de l’ermita baixa un camí fins el Cementiri, des d’on es pot accedir a la ciutat.