Sessió d’escanneig 3D amb en @Jordick

Hem tingut avui la gran oportunitat de poder escoltar i aprendre d’en Jordi Rodríguez en el camp de la impressió i el disseny 3D, però aquest cop ha estat en sentit invers al que estem acostumats a l’escola. Si normalment creem un model en 3D amb Tinkercad per després poder-lo passar al món real amb la impressora 3D, avui ho hem fet al revés. Hem partit un model real creat en plastilina per digitalitzar-lo i poder-lo importar a Tinkercad per acabar-lo de pulir.

Aquest procés està inclós en un projecte compartit amb els alumnes de Inf4 de l’Escola Josep M. Soler i Gené de Montbrió del Camp i els alumnes de cinquè de l’escola Saavedra.

Més endavant anirem publicant els avenços d’aquest treball col·laboratiu entre la classe dels Ferraris de Montbrió i la classe de la Víbria de Tarragona.

De moment, unes quantes imatges de la sessió d’avui digitalitzant uns models en plastilina creats pels nens de la classe dels Ferraris i, un cop acabats, hem aprofitat per digitalitzar també una alumna. Veureu que realment tenen molta semblança la nena H i el seu model digitalitzat.*

* Aquest model digitalitzat no ha estat pujat ni desat a internet.