Robot orquestra 5è

La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de cinquè presentarem aquest video com a explicació del nostre treball: Un robot orquestra en el que, a cada extremitat, a cada ull i a cada antena, en posar-hi el dit a sobre sona un so que prèviament hem gravat. Així que hem pogut fer alguna melodia surrealista però fascinant.