RCP a CS

El suport vital bàsic torna a l’escola Saavedra per seguir amb les activitats del programa SVBe. Els alumnes de cicle mitjà, a banda de conèixer les tècniques de protecció de l’entorn i valoració de la consciència aprenem a valorar la respiració del pacient que ha perdut el coneixement i posar-lo en posició lateral de seguretat un cop hem descobert que respira o fer-li la RCP si hem descobert que no respira. Tot això mentre es realitza la trucada al telèfon de suport 112.

Aquesta sessió l’hem dedicat especialment a la RCP. Que fàcil que sembla i que difícil que és fer-ho correctament.

Alumnes de 5è

Alumnes de 6è