Projectes de robòtica 3r i 4t

Anem avançant als projectes de robòtica de Cicle Mitjà.

Un cop acabat l’anterior, els alumnes de tercer inicien la seva aventura a la World Robot Olympiad on una representació d’alumnes participarà a l’edició d’enguany en la categoria Regular WeDo on el tema principal és un incendi forestal.

Així que haurem de construir un cotxe de bombers que ens ajudi en la tasca d’apagar l’incendi, portar les persones a zones segures i reforestar les zones cremades. Tenim una feinada de por, i tot aquest repte només acaba de començar. Som-hi!!!!

Els alumnes de quart estan a punt de finalitzar el seu projecte Scratch+MakeyMakey+Impressió3D en el que hem après els colors que componen la llum, i com la barreja d’aquests colors primaris (vermell, verd i blau) donen lloc a la resta de colors. Un treball STEAM amb totes les lletres (Science (ciència)Technology (tecnologia)Engineering (enginyeria)Art (art) i Mathematics (matemàtiques)

Aviat us podrem presentar un video final de com haurà quedat un cop l’hàgim pogut testejar. No us ho perdeu, ehhh