Presentacions digitals

Els/les alumnes des Cicle Superior han finalitzat el projecte del Relleu amb unes presentacions digitals i unes maquetes molt ben elaborades!

El treball per projectes és una metodologia on l’alumnat es responsabilitza de planificar una tasca a fi d’aconseguir uns resultats concrets. El projecte esdevé un cicle de treball on l’alumnat n’és el protagonista i pren les decisions.

Els projectes planificats i gestionats amb eines digitals faciliten el treball en equip, el seguiment i l’avaluació a distancia: els espais online són accessibles des de l’aula, però també des de casa, els documents compartits permeten el treball en equip i el seguiment del professorat, els donem eines per prendre consciència del que fan, d’identificar els errors i establir mesures per a afrontar-los.