Penjada de cartells – Fira Tecnoart

Els alumnes de CS estem immersos en l’organització de la Fira TecnoArt. Aquesta setmana hem fet de dissenyadors i dissenyadores gràfiques per crear cartells de publicitat de la fira. Dijous van sortir els alumnes de 5è i avui els de 6è per tal de penjar cartells a negocis del barri i a les llars municipals de l’Arrabassada, el Miracle, Cèsar August i el Serrallo.

Tal com hem explicat durant la nostra penjada de cartells, la fira és oberta a tothom, amb activitats de tecnologia i art, a l’espai exterior (pati de l’escola i Via de l’Imperi) i gratuïta!

No us ho podeu perdre!!