Party saludable

Aquesta setmana els alumnes de quart han pogut participar en el taller “party saludable” sobre l’alimentació i els hàbits saludables i comprovar si la dieta que segueixen està ben equilibrada.
En aquest taller, la Montse, que és la noia que ens el feia, primer ens ha explicat quina funció fan els aliments en el nostre cos i per què serveixen.
A continuació, ens ha projectat una imatge de la piràmide alimentària a la pissarra digital per explicar-nos els conceptes bàsics de la mateixa i fer una classificació de quin tipus d’aliments hem de consumir amb més freqüència i quins amb menys.
Quan tot això ha estat ben clar, ha sigut el torn de fer treballar una mica als nostres nens i nenes. S’han hagut de convertir en dietistes i, en grups de quatre o cinc persones, elaborar un menú complet d’un dia sencer compost per un esmorzar a casa, un esmorzar a l’escola, dinar, berenar i sopar.
Val a dir que han sortit propostes ben originals i, sobretot, boníssimes!!