Participació a la WRO

Després de força sessions engrescats amb la WRO (World Robot Olympiad) avui ha estat el dia de la veritat.

Ens ha visitat l’Adrián de “Petits Enginyers” per a fer de jutge de la participació d’una representació dels alumnes de 3r a la WRO d’enguany. El Pau, l’Scarlett i el Lucas han hagut de construir el robot des de zero i fer-lo treballar sobre el tapís per superar tantes missions com fós possible en un temps de dos minuts:

• Salvar els quatre nens per traslladar-los a una zona segura
      • Transportar aigua cap a les zones cremades
      • Replantar arbres a les zones indicades
      • Acabar el repte aparcant el vehicle de bombers a la zona central

Ho han fet molt i molt bé i ara caldrà esperar que els altres equips tinguin l’oportunitat de realitzar la seva tasca final en presència d’un altre jutge per a poder donar per acabada la WRO d’enguany.

Aquesta edició 2021 ha estat una mica diferent a les anteriors per causes de confinament i bombolles de convivència, però no ha perdut gens ni mica el seu encant essencial.

La WRO ens aporta una excusa immillorable per marcar-nos objectius a desenvolupar sobre el taulell, treballar en equip, pensar, crear, provar i repensar, …

Segur que a l’edició de 2022 ens hi tornarem a trobar, i segurament, simultàniament amb altres alumnes d’altres escoles amb un mateix objectiu: aprendre conjuntament i divertir-se programant.

En aquest petit video us mostrem com ha estat l’inici de la participació, en la que els alumnes han col·locat un arbre a la zona de replantació