Participació a la recerca EdDit

Aquest divendres un grup d’alumnes de sisè ha participat amb el grup de recerca Esbrina de la Universitat de Barcelona (UB) en un projecte anomenat edDit i finançat per l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament (ACCD) impulsatr per l’AFFAC.

El projecte edDIT investiga els usos de les plataformes digitals a les escoles i instituts públics. A partir d’aquesta anàlisi, el projecte  permetrà conèixer les conseqüències d’aquest ús sobre els drets de la infància des d’un enfocament de gènere.

Un cop acabada la recerca, els resultats seran retornats a l’escola amb una reflexió exhaustiva que ens permetrà, si escau, replantejar-nos l’ús que fem de les plataformes digitals.