Mini-Reptes Scratch per fer a casa

Tots els alumnes de la comunitat de grans de l’escola saben programar en Scratch. Els de cinquè i sisè potser ho tenim una mica més rovellat perquè fa temps que no practiquem, però a quart si que ho tenim fresc perquè ens hem estat preparant per participar a l’Scratch Challenge d’enguany que, malauradament, s’ha cancel·lat i no sabem si es podrà fer en una altra data.

Però no patiu que el confiament no ens deixarà sense poder programar!!!!!

A l’inici d’aquest segon trimestre es van posar en marxa els mini-reptes Scratch per a aquells joves entusiastes de la programació per blocs. Ara els podeu anar fent a casa i visibilitzar la vostra solució als resptes plantejats en un mapa de Catalunya molt interessant.

En aquesta pàgina hi trobareu tan els resptes inicials com ens reptes més avançats. Aquests reptes es presenten en forma de fitxa, on s’hi descriuen els passos a seguir i on hi trobareu enllaços a pàgines d’ajuda per poder anar avançant.

No us ho penseu més, entreu al vostre compte Scratch, feu el mini-repte que més us agradi (no oblideu de posar-li el nom de MRI – VostreNom o MRA – VostreNom i compartir-lo).

En acabat, podeu posar el vostre mini-repte a l’estudi de l’Escola Saavedra, on quedaran recollits tots els treballs dels alumnes de l’escola i, si voleu visibilitzar-vos entre els scratchers catalans, aportar el vostre perfil al formulari i per ser afegits al mapa de Catalunya dels scratchers.

Per qualsevol dubte, em podeu escriure un correu electrònic a smoncusi@escolasaavedra.cat