L’ESSpurna pren forma

El projecte ESSpurna comença a prendre forma i des de la robòtica i el pensament computacionald e l’escola no en volem estar al marge i col·laborar en tot allò que es pot. Així doncs, amb l’ajuda de l’eina tinkercad estem fent proves i dissenys del que serà la moneda pròpia de la nostra cooperativa escolar d’alumnes.

Hem hagut de consensuar unes mides iguals per tothom i uns criteris comuns que volem que tingui la nostra moneda, i ara ha arribat el moment de fer-ne dissenys, des dels més serioros als més esbojarrats, fins que arribi el moment de triar-ne un i començar a acunyar-ne físicament amb l’ajuda de la impressora 3D de l’escola.

Com ens agrda fer coses innovadores….