Laipni lūdzam

Aquesta setmana comptem amb la visita d’un grup Erasmus+ provinent de la ciutat de Vamiera, a Letònia, i romandran amb nosaltres fins el proper dilluns 25.

Aprofitarem la seva experiència en camps molt diversos per a fer intercanvis culturals, fer-los conèixer el Patrimoni cultural de la ciutat i fer-los sentir les festes de Santa Tecla com a pròpies, i tot en llengua anglesa.

És en motiu de la seva presència a l’escola que els volem donar la benvinguda al Saavedra amb aquest cartell on es pot llegir la paraula “benvinguts” en el seu idioma: “LAIPNI LŪDZAM

Laipni lūgti skolā Saavedra, Andrejs, Indra, Madara un Krista