La deixalleria mòvil

Els alumnes de 6è de la nostra escola han participat en un taller mediambiental on han après sobre la deixalleria mòbil i la importància de gestionar correctament les deixalles. Hem tingut l’oportunitat d’aprendre què és una deixalleria mòbil, un servei per desfer-se de residus especials com piles, bateries, petits electrodomèstics, oli de cuina usat i aparells electrònics de manera segura.

A més, el taller ha inclòs una activitat pràctica: l’elaboració de sabó reciclant oli de cuina usat. Els alumnes han descobert que l’oli de cuina es pot reutilitzar per fer sabó casolà!