Després d’una primera setmana d’adaptació dels nous alumnes de l’aula d’Infantil 3, avui ja s’ha iniciat el curs a ritme Saavedra. Coincidint amb les Festes de Santa Tecla, els alumnes ja han pogut gaudir d’una jornada escolar sencera.
Tot ha anat d’allò més bé i tant la mestra com la TEEI estan molt satisfetes de com han respost els nens i les nenes en passar tota la jornada a l’escola i amb la classe plena de les companyes i els companys amb qui de ben segur gaudiran molts anys entre les parets de l’Escola Saavedra d’experiències, aprenentatges i allò tan bonic que és fer-se gran amb calma.
La resta de membres de la comunitat educativa estem molt i molt contents d’ampliar la família Saavedra amb vosaltres; nens, nenes, mares i pares.
Del Saavedra un cop, del Saavedra per sempre.


