Impressió 3D 6è

Seguint amb el projecte de disseny i impressió 3D encetat uns dies abans de Nadal pels alumnes de sisè, un cop retornats a la feina després de vacances hem creat un disseny, que ben aviat imprimirem, amb Tinkercad on cada alumne ha importat una imatge descarregada d’internet per a fer de marc del seu disseny. Com que es necesita un tipus de format (.svg) diferent als que habitualment trobem a la xarxa, hem hagut de fer la conversió mitjançant algun portal web que ofereix aquesta possibilitat (jpg –>svg) per després importar-lo al nostre projecte.

Paral·lelament, hem estrenat els nous ChromeBooks que han arribat a l’escola!!! Són unes màquines molt simples però que alhora faciliten moltíssim la feina online i al núvol. Han arribat per quedar-se, i sembla que als alumnes els agrada.