Taller de Contes i Rock: Un matí de ritmes al CaixaFòrum
Dimarts, els infants de I5 van tenir l’oportunitat de participar en una activitat única al CaixaFòrum, on van gaudir d’un taller de contes i rock que va combinar música, història i creativitat. Amb gran expectació, els nens i nenes van ser rebuts per la Marina, que ens tenia preparades unes sorpreses molt especials: una bateria i un conjunt d’instruments de percussió al centre de la sala, ideals per explorar el món del ritme i la música rock.
La sessió va començar amb la narració del conte de la Patufeta roquera, que va captivar-los des del primer moment. Mitjançant aquesta història divertida i dinàmica, els infants van aprendre a seguir el ritme del rock, acompanyant la narració amb els instruments de percussió que tenien a mà.
Després, la Marina va introduir el rap del pastís de nata, una història divertida sobre un gos que fa tot el possible per aconseguir un pastís. Els alumnes van quedar bocabadats mentre veien com improvisava el rap amb gran rapidesa, seguint un ritme intens que mantenia l’atenció de tothom.
La sorpresa final va ser la bateria! Un a un, els infants van poder tocar-la de manera lliure i autònoma, creant els ritmes que més els agradaven i gaudint d’aquesta experiència a la seva manera.
Va ser una jornada plena de diversió i aprenentatge, en que els infants van descobrir el poder de la percussió i es van endinsar en el món del rock d’una forma lúdica i participativa. Tots van tornar amb un gran somriure i ganes de continuar explorant la música! Aquesta experiència al CaixaFòrum serà, sens dubte, un record genial per a tothom.


