Hour of code 1r

La setmana vinent és la setmana del codi, on les escoles que treballen la robòtica, com la nostra, s’afegeixen a una iniciativa a nivell mundial on cada alumne ha de desenvolupar una tasca de programació computacional durant una sessió d’una hora de durada.

Aquestes activitats estan promogudes per https://code.org/ per afavorir el pensament computacional entre els nens i nenes en edat escolar, des dels alumnes d’infantil que encara no saben llegir fins als estudiants de batxillerat. Una iniciativa que val molt la pena.

Els alumnes de cicle inicial de l’escola hem fet una activitat d’Angry Birds molt divertida en la que l’ocell vermell ha d’anar-se a trobar amb el porc verd. Sembla fàcil però no ho és.

Us animem a que ho proveu des de casa.