Hour of code 1r

Aquesta setmana passada va ser la setmana internacional de l’Hora del Codi en el marc de la Computer Science Education Week. Aquest 2018, la Computer Science Education Week ha estat del 3 al 9 de desembre, però la possibilitat de realitzar-la no té dates limitades, sinó que es pot desenvolupar a cada escola en el moment que es desitgi.

Així doncs, els alumnes de 1r hem aprofitat l’avinentesa per traspassar els coneixements apresos en tantes i tantes sessions de robòtica a l’aula amb bee-bots i transferir aquests aprenentatges a l’espai virtual tot jugant a Minecraft Adventurer.

Us animeu vosaltres també a aprendre a programar? Doncs no us ho penseu més i accedir al web code.org i comenceu des de zero en aquest món que ens connecta directament amb les competències necessàries per desenvolupar-nos i viure al segle XXI. Hi ha activitats per a tots els gustos i nivells.

La nostra escola està present en aquest esdeveniment mundial que abarca més de 400 partners i més de 200.000 mestres arreu del món. Cerqueu-nos al mapa de la Hour of code i ens hi trobareu, com cada any. Una activitat que ens agrda, ens engresca i on hi aprenem moltíssim.