Fira Tecnoart edició Seguici aquest dissabte 4 de març.

A la Escola Saavedra ens estem preparant per celebrar la tercera edició de la Fira Tecnoart. Aquest curs, la fira està inspirada en el Seguici Popular de Tarragona, ja que ens han inaugurat recentment el mural  a la façana exterior.
L’objectiu de la fira és treure durant un dia les activitats que es desenvolupen a les aules al carrer perquè la ciutadania les conegui i hi participi. L’horari de la fira és de 10 del matí a les 13 hores. Per poder dur-la a terme la Via de l’Imperi romandrà tancada al trànsit en aquella franja horària.
Hi haurà activitats d’índole diferent, des de les més tecnològiques, amb la col·laboració de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la URV, sòcia de l’escola en els seus projectes, fins a més artístiques amb l’ajuda del Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona.
Entre les diverses activitats, els assistents podran participar a tallers per programar robots amb l’ajuda d’URBots de la URV, conduir drons, jugar amb taules de llum o imprimir a una impressora 3D.
Durant la fira es farà també un nou mural dins de l’escola i es podrà participar en un programa de ràdio o fer-se una foto al Photocall. Hi haurà, a més, un taller de plantes aromàtiques a l’hort de l’escola.

Part del material necessari per a desenvolupar aquesta activitat ha estat subvencionat per l’Ajuntament de Tarragona en el marc del projecte Magnet

Logo_IMET