Final del Gran Premi de Fórmula 1 4t

Avui s’ha disputat la final entre els dos equips vencedors de les dues premilinars de Fórmula 1 al circuit de l’escola Saavedra.

L’acte ha començat amb unes breus paraules del mestre de la classe, el professor albert qui ha encoratjat els participants. A continuació unes paraules dels membres dels equips participants a la final i per últim, però no menys important, la celebració del Gran Premi, amb un resultat força ajustat en la que fins i tot hem necessitat de la visualització d’una photo finish per declarar el vencedor.

Val a dir, que tots els alumne de la classe han estat els vencedors de la curs, ja que l’important, en aquest cas, no era tant vèncer la final, com si que ho és el procés d’aprenentatge que ens ha portat fins aquí.