Festa sorpresa de jubilació de la mestra de 2n, Rosa Ayxendri.

El divendres a la tarda els i les mestres, els i les alumnes de tota l’escola juntament amb un grup de pares de la tutoria de 2n li vàrem fer una festa sorpresa de comiat a la Rosa Ayxendri, la tutora de 2n que aquesta setmana vinent es jubila.
Aprofitant que cada classe té adjudicat un element del seguici de Tarragona i què, a començament de curs, la Rosa Ayxendri va regalar un poema (escrit i inventat per ella) a cada classe relacionat amb cada element, la festa va consistir en recitar per part del jovent cada poema respectant l’ordre dels elements del seguici. L’ordre va ser el següent:

1- Diables (6è)
2- Drac (i4)
3- Bou (4t)
4- Víbria (5è)
5- Griu (3r)
6- Àliga (1r)
7- Mulassa (i3)
8- Cucafera (i5)
9- Lleó (2n)

Finalment, per tancar l’acte se li va fer un regal a la Rosa per part del Director, el Sergi Moncusí i la Rosa ens va dedicar unes paraules.