Engeguem l’hort

L’hort💚🌱un projecte d’escola.

Plantem, tenim cura, collim i ens ho mengem✨🥬.

Aquest curs hem instal·lat un hotel d’insectes a l’exterior de l’escola, a la via pública, per tal d’afavorir la vida dels insectes i ajudar als processos simbiòtics entre animals i plantes.

Aquest hotel d’insectes es va començar a construir el curs passat però no ha esta finalitzat i instal·lat fins a dia d’avui.

Ha estat una feina col·laborativa de molts alumnes de l’escola i li hem posat un toc final “made in Saavedra”, ja que no sabem fer les cose si no li donem un caire tecnològic. Heu vist quin rètol hi ha al capdemunt de la teulada de l’hotel? Ha estat creat per l’alumna M.C.P. i n’estem molt i molt orgullosos.

Doneu una ullada, quants clients tindrà aquest hotel? 💚💚

En aquest post d’instagram hi hem posat un reel que explica com hem iniciat l’hort de la mà de l’Àlex.

View this post on Instagram

A post shared by Escola Saavedra (@escolasaavedra)