Edunauta: descobreixo, connecto i creixo!

Comencem el tercer trimestre amb ganes i les piles carregades!!

El Passaport Edunauta és un projecte de creació d’oportunitats educatives i d’aprenentatges fora de l’escola per a nens i nenes de 5è i 6è de primària. Els infants aprenen en molts espais i en molts moments diversos a part de l’escola: a casa, al carrer, a l’esplai, a la biblioteca.. El Passaport Edunauta els permetrà gaudir de les activitats educatives obertes de Tarragona i, a través de les seves pàgines, mostrar tot allò que aprenguin.

La seva metodologia es basa en els anomenats passaports d’aprenentatge (learning passaports), és un passaport divertit i personalitzat on l’infant registra tot el que aprèn explorant i gaudint de les activitats educatives que ofereix el seu entorn.

Com funciona?
El seu funcionament i el seu format és similar al que trobem en un passaport oficial que et permet viatjar pel món i aconseguir els segells d’entrada a cada país. En el cas del Passaport Edunauta, però, dóna accés a viatjar per la galàxia dels aprenentatges, a aturar-se a les destinacions d’aprenentatge triades per viure-hi una activitat educativa i atresorar segells en el passaport. Per tant, és un document físic, personal i intransferible, a mode de diari d’aprenentatge d’aquest viatge, que ajudarà l’infant a recordar el seu viatge i el que ha après.

Si voleu més informació entreu a: https://www.passaportedunauta.cat/edunautes-app/families/index.xhtml

El Passaport Edunauta és una iniciativa de la Fundació Bofill juntament amb la Cooperativa+Educació.