Decorem l’escola per les festes Nadalenques!

Els/les alumnes del Cicle Superior ens hem encarregat de decorar l’escola per les festes de Nadal.

Cadascú hem fet un tapís i una bola nadalenca amb la tècnica de l’art aborígen australià que consisteix en dibuixar amb punts de diferents colors figures geomètriques, imatges d’animals o plantes i flors. L’art indígena és la forma més antiga d’art, connecta el passat amb el present, l’home amb la terra i el sobrenatural amb la realitat.

Podeu veure un recull de la nostra feina en aquestes fotos, hem gaudit i ens hem esforçat molt fent-ho, esperem que us agradi!!

Us desitgem unes bones festes i un feliç 2021… i sobretot salut!!!