Concert de música “Instruments de corda” CS

El passat Dijous Cicle Superior ens va oferir un concert molt especial. Un concert de Cordes amb ukeleles i guitarres. Els nens i les nenes de 5è curs ens van interpretar cançons tradicionals catalanes amb ukeleles i els nens de 6è curs ens van tocar cançons de Coldplay amb les guitarres.Tot un luxe poder escoltar-ho!. Els nostres concertistes ho han fet genial!!!
Ens agrada molt poder comptar amb el Pau, professor de Guitarra de l’Escola Municipal de Música, que ens imparteix, juntament amb la Maria, les classes de guitarra. Molt agraïts al professor Pau Duran i a  l’escola Municipal de Música per confiar en nosaltres i poder continuar amb aquest taller. Gràcies famílies per haver vingut al concert. Desitgem que us hagi agradat molt.