Castanyada 2023

El dimarts, dia 31 d’octubre, alumnes i mestres ens vam disfressar de castanyers i castanyeres amb faldilles, mocadors, barrets i davantals. A la tarda, vam convidar a les famílies a celebrar la castanyada amb nosaltres i vam presentar cançons, balls, dites i refranys que havíem preparat a classe. Després, tota l’escola vam ballar la nostra estimada “Rumba de les castanyes”.

Finalment, les castanyeres de l’AFA ens van repartir castanyes per tots i totes. Boníssimes!

Volem fer un especial agraïment a l’antic alumnat de l’escola que ens visita per celebrar les festes amb nosaltres. Ens enorgullim de la seva evolució i que l’escola sigui també casa seva.