Cantada de Sant Jordi a la residència Les Alzines

La coral Saavedra ha cantat per a la residència de la 3a edat les Alzines.

Avuí la nostra coral ha cantat un repertori per a la ocasió.
Estàven molt nerviosos, els hi fèia molta il·lusió poder regalar la seva rosa de Sant Jordi i cantar als nostres grans. Uns avis que escoltàven amb molt silenci i s’emocionàven al sentir als nostres infants.

Ha estat una experiència emotiva i gratificant al mateix temps. Poder compartir moments i no oblidar-nos de la nostra gent gran és un valor que aprenen els nens de la nostra escola. Dedicar uns moments i veure en els ulls dels avis i dels nens emoció, ha estat una experiència molt bonica per a tots.

La música és l’art que entra per l’oïda per quedar-se al cor. Ens agrada la música, ens agrada la gent gran i ens agrada compartir.

Cançó “Vocalitzar”

Cançó “Do Re Mi”

Cançó “Molt bon dia”

Cançó “Rosa de Sant Jordi”