Caçadors de Diamants a 6è

Durant dos mesos les i els alumnes de 6è han estat jugant al gimnàs de l’escola a un joc de taula anomenat Caçadors de Diamants. Aquest pertany a FORMIGUES COOPERATIVES, equip de mestres que aposta per una educació física basada en la pedagogia de la cooperació. De fet, el joc consisteix en agrupar a la classe en grups cooperatius de 4-5 alumnes. Els grups han de superar reptes físics cooperatius. Al joc hi ha dues fitxes, la de la classe (color fusta) i la del corb (color negre). La fitxa del corb avança caselles a mesura que els grups cooperatius no superen els reptes. La fitxa de la classe avança caselles a mesura que els grups cooperatius superen els reptes.
En total hi ha 100 caselles. A més, cada 25 caselles hi ha un diamant a aconseguir. De ser aconseguit, el premi és un joc cooperatiu amb un paracaigudes gegant.La classe de 6è ha aconseguit vencer al corb 100 a 83, aconseguint 3 dels 4 diamants possibles.Durant dos mesos les i els alumnes de 6è han estat jugant al gimnàs de l’escola a un joc de taula anomenat Caçadors de Diamants. Aquest pertany a FORMIGUES COOPERATIVES, equip de mestres que aposta per una educació física basada en la pedagogia de la cooperació.