Assamblea de l’AFA per presentar les activitats extraescolars

El passat dilluns 26 de setembre un petit grup de famílies vam celebrar l’Assemblea general de socis i sòcies. Aquesta trobada va servir per varies coses: per compartir informació en relació a què és l’AFA, qui la formem, tasques, comissions, funcions ,etc. i per presentar les activitats extraescolars d’aquest curs que començaran la setmana vinent. La trobada va facilitar que les famílies noves de l’escola ens coneguin i s’animin a vincular-se a l’AFA. Seguirem apostant amb il.lusió per una AFA que vol acompanyar i seguir formant part activa de la nostra escola. I tú, encara no ets membre de l’AFA? T’estem esperant!