Art i natura!

Aquest any més que mai, volem gaudir de la natura, sentir-nos lliures i expressar-nos a través de la creativitat. Per això, seguim molt motivats amb el projecte artístic!

La Maite, assessora de l’Ajuntament ens ajuda amb el projecte de l’escola sobre l’art i la natura. L’objectiu és sensibilitzar als infants sobre qüestions ecològiques bàsiques, introduint diferents formes d’art ambiental i ecològic de manera senzilla.

És un projecte que realitzem a tots els nivells de l’escola, però de moment us deixem una mostra de cicle mitjà.

Hem treballat amb elements que podem trobar a la natura:

• el fang; en sec i mullat.

• el blavet; amb el colorant de la seva flor.
  • la cúrcuma; per les propietats tintòries gràcies al color groc de la seva arrel.