Aprenem Scratch

Un any més els alumnes de quart aprendrem scratch, un llenguatge de programació que ajuda a estructurar els pensaments i ens apropa a habilitats i competències que ens seran molt útils. Avui només hem conegut l’entorn de treball, i ben aviat ja iniciarem els projectes que ens han de portar ben lluny.

Enguany la robòtica promet!

Les activitats de robòtica s’enmarquen en la línia pedagògica de l’escola que incorpora metodologies i estratègies d’aprenentatge innovadores a partir de nous projectes i amb noves tecnologies com a eix central. L’escola compta amb una aliança magnet amb l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Tarragona (ETSE-URV). Sota el lema “Creix al Saavedra, connect@t al futur“, el projecte té com a objectiu introduir les noves tecnologies i la robòtica al dia a dia del centre, incorporant al mateix temps un enfocament globalitzat de l’aprenentatge.