Aparells i sistemes corporal makey-makey 6è

La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de sisè hem realitzat aquesta activitat, fora de concurs i hem editat aquest video com a explicació del nostre treball: un dibuix dels aparells i sistemes corporals que, si toquem un òrgan, ens diu el seu nom. Així amb cada òrgan de cada aparell. Una feinada!!! si, però hem après moltíssimes coses.

Us en deixem un tastet.